De ce e utila platforma BFBR ?

 

large (14)

Buna fetelor, ma bucur sa vad ca incet dar sigur ne adunam din ce in ce mai multe aici, pe platforma 🙂 (Nu uitati sa dati sfoara in tara despre acest nou concept ca sa fim din ce in ce mai multe ). Astazi vreau sa va povestesc de ce am spus DA acestei platforme , atunci cand prietena mea, Iulia,  a venit cu ideea.

In primul rand, trebuie sa stiti ca eu sunt o mare devoratoare de bloguri. Urmaresc pe Bloglovin peste 70 de bloggeri si le citesc aproape fiecare articol. Poate va intrebati de ce? Ei bine sunt de parere ca intotdeauna avem ce invata unii de la altii iar blogurile faciliteaza acest lucru mai mult decat va puteti imagina. Pot sa spun ca de cand am patruns in blogosfera am invatat multe lucruri utile, atat in domeniul fashion-ului , cat si lucruri despre viata in general, am simtit ca ma dezvolt pe plan personal din ce in ce mai mult. Am descoperit  oameni care am simtit ca ma inspira cu adevarat si atunci le-am citit  blogurile cap-coada . E o experienta interesanta sa vezi evolutia unui om de la un post la altul. Nu stiu daca ati experimentat vreodata asa ceva, dar va sfatuiesc sa incercati.

In al doilea rand, aceasta platforma doreste sa faciliteze comunicarea  intre noi, bloggerii, adica sa stim unii de altii. De cand am lansat platforma am descoperit  multe bloguri noi, si pana la urma asta e si ideea. Cum am spus si pe blogul meu in postul de prezentare al platformei, dorim sa transformam acest spatiu intr-o cafenea virtuala in care sa ne dam intalnire  de fiecare data cand avem placerea, indiferent de distanta dintre noi. Poate fi un loc unde se vor lega noi prietenii virtuale, care mai apoi sa se materializeze in offline prin simplul fapt ca toate impartim aceeasi pasiune.

Eu sunt foarte mandra ca impreuna cu Iulia am demarat acest proiect  care sper sa creasca din ce in ce mai mult si totodata sper ca toti membrii sau viitorii membrii sa inteleaga scopul acestei platforme.

 

Va pupam

Un comentariu

Lasă un răspuns

